penelopie/Panel

Alla inlägg den 4 september 2012

Av penelopie-panel - 4 september 2012 17:26

Haha, ni kan inte fatta vad som hände idag efter skolan xD Mirri och jag skulle cykla hem och hon satt på pakethållaren.‎ *Då kommer en kvinna fram och säger* 
- Tjejer vet ni att det är förbjudet att skjutsa?
Jag: Mm =)
- Jag är polis!!
Jag: Okej (helt ointresserad) 

- Hoppa av och ni får gå fram över!!
Jag: okej -.- 
Hoppar på igen efter att hon har stuckit  
Några minuter senare kommer en polisbil istället och kör i fullfart mot oss. Miriam hoppar av snabbt som ögat i hög fart! och springer bredvid cykeln. Det såg så himla roligt ut, haha xD 
 
Aja, just nu är vi två hemma hos mig och vet inte riktigt vad vi ska göra =S Men vi hittar säkert på något =) Det var bara det jag ville säga skriver säkert mer ikväll =D 
Puss & Kram
 
   Om ni skulle vilja ha dem här byxerna så finns dem på Bik bok!
 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är 13-årig tjej som bloggar om sin vardag och gör lite olikt varje dag tror jag nog men, ja. Tja då =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards